Firma Oberon 3D świadczy usługi kompleksowej technicznej obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej maszyn pomiarowych InspectVision. Usługi te obejmują m.in.:
- okresowe przeglądy, regulacje i kalibracje zakończone wydaniem certyfikatu kalibracji
- naprawy ewentualnych usterek
- telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla operatorów
- zdalną pomoc techniczną. W takim przypadku Klientowi niezbędne będzie stabilne połączenie internetowe oraz połączenie telefoniczne
- obsługa Klienta - jeśli biuro wsparcia technicznego nie potrafi zdalnie rozwiązać problemu, OBERON 3D zaplanuje wizytę inżyniera wsparcia technicznego u Klienta w uzgodnionym, możliwie jak najkrótszym terminie ale nie dłuższym niż 14 dni.
Informacje ogólne dotyczące wsparcia technicznego oferowanego przez OBERON 3D
Centrum wsparcia technicznego znajduje się w siedzibie firmy OBERON 3D pod adresem
ul. Brzoskwiniowa 71, 43-100 Tychy
Kontakt bezpośredni do wsparcia technicznego OBERON 3D:
Zapytania do inżynierów wsparcia technicznego należy kierować drogą mailową na adres:
wsparcie@oberon3d.pl
lub telefonicznie:
+48 32 220 02 46
Czas reakcji na zgłoszenie do 72h.